فرماندار بیله سوار: ۶۵ درصد خانه‌های روستایی بیله‌سوار مقاوم‌سازی شده است
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب

مقاوم سازی مسکن

 فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: با تلاش های انجام شده تا کنون ۶۵ درصد از مسکن های روستایی شهرستان بیله سوار که دارای بافت فرسوده بوده مقاوم سازی شده است.

 

به گزارش ارتاویل نیوز ، آرام حلیم پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس و کارکنان بنیاد مسکن شهرستان بیله سوار اظهار کرد: با بررسی های به عمل آمده بسیاری از روستاها و مناطق دورافتاده شهرستان بیله سوار هنوز دارای بافت فرسوده و قدیم هستند که نیاز جدی برای بهسازی و مقاوم سازی آنها احساس می شود.

وی با اشاره به اهمیت این امر در مناطق روستایی گفت: بدون شک مقاوم سازی مسکن های روستایی تاثیر زیادی بر امنیت و در نتیجه ماندگاری ساکنان آن دارد بنابراین برای کاهش آمار مهاجرت از روستاهای این شهرستان بایستی همه مسئولان مرتبط تلاش کنند تا در این زمینه اقدامات موثر و مناسبی انجام شود.

حلیم با تاکید بر مقاوم سازی هر چه بیشتر مسکن های روستایی شهرستان بیان کرد: مسئولان بنیاد مسکن شهرستان باید برای جذب سهمیه بیشتر در این زمینه برای شهرستان بیله سوار  اقدامات لازم را به عمل آورند و در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند.

فرماندار شهرستان بیله سوار تصریح کرد: در کل شهرستان بیله سوار با پیگیری هایی که توسط بنیاد مسکن به عمل آمده ، 65 درصد از خانه های روستایی مقاوم سازی شده و در تلاش هستیم تا این میزان را افزایش دهیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بیله سوار نیز با ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در امر مقاوم سازی مسکن های روستایی گفت: این امر همواره مورد تاکید بنیاد مسکن شهرستان بوده و پیگیری ها در این زمینه انجام می شود.

محتشم احدی بیان کرد: تاکنون 4 هزار و 562 نفر از روستائیان این شهرستان  برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی به بانک های عامل مراجعه و عقد قرار داد کرده اند.

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ دو شنبه 16 تير 1393برچسب:, ] [ 18:24 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 114886
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1